Ο συνδυασμός των ελλείψεων,της ατυχίας αλλά και ενός πέναλτυ ξεκάθαρου ,κατά τη γνώμη πολλών,στοίχισαν σήμερα στην ομάδα μας.

Ήττα με 2-1 είχαμε στον εκτός έδρας αγώνα με τον Παννεμεατικό στο γήπεδο του Πετρίου.Οι αντίπαλοι προηγήθηκαν με ένα ομολογουμένως ωραίο γκολ , η ομάδα μας δεν το έβαλε σαφώς κάτω και στα επόμενα 5 λεπτά ισοφαρίσαμε με το Β.Μαρτέκα διαμορφώνοντας το σκορ στο 1-1.Δυστυχώς μετά από λίγα λεπτά σε επίθεση που έκαναν από το πλάι οι αντίπαλοι έβαλαν γκολ με το αποτέλεσμα να γίνεται 2-1 και με αυτό το σκορ μας βρήκε η λήξη του 1ου ημιχρόνου.

Στο 2ο ημίχρονο ίδιο το μοτίβο με φάσεις και από τις 2 ομάδες,ταχύτητα και δύναμη, χωρίς όμως να μπει γκολ για κανέναν.Η πίεση που ασκήσαμε έδωσε φάσεις αρκετές με πιο χαρακτηριστική αυτή όπου ο Γ.Τοψίδης ανατράπηκε φανερά μέσα στην περιοχή αλλά δεν καταλογίστηκε το πέναλτυ.Αν δινόταν όπως έπρεπε μπορεί και να μιλούσαμε για άλλη κατάσταση τώρα.

Ότι έγινε έγινε,στη βαθμολογία είμαστε ακόμα καλά και για την άλλη εβδομάδα ετοιμαζόμαστε για δύσκολο αγώνα με τον πρωτοπόρο Ατρόμητο Χιλιομοδίου.

Κλείνοντας ,θερμά συγχαρητήρια να δώσουμε σε παίκτες και προπονητές των ομάδων της Ακαδημίας μας Κ16 και Κ14 για τα νικηφόρα παιχνίδια που έδωσαν σήμερα.

Παπασημάκης,Κόρκας,Φιλιππάκης,Ρουτσάι,Τάφα,Γατσιόπουλος Α,Γατσιόπουλος Κ,Τοψίδης,Μαρτέκας,Στέφης,Κουκουβίνος

Αλλαγές:Κουίνης,Σούτη,Χατζηγιαννίδης,Μητσόπουλος

Δημοσίευση:Ροτζιώκος Σωτήρης