Ένα εξαιρετικό απόγευμα ζήσαμε σήμερα στο γήπεδο της Περαχώρας.
Εκπληκτική και σημαντικότατη νίκη με 1-2 για την ομάδα μας με αντίπαλο την ομώνυμη ομάδα του Λουτρακίου.1ο ημίχρονο λοιπόν και σε ανύποπτη φάση δεχτήκαμε γκολ νωρίς – νωρίς και 1-0 το σκορ.Ήμασταν όμως καλύτεροι και το 1-1 έγινε με γκολ του Β.Μαρτέκα ενώ στο 40ο λεπτό ο ίδιος παίχτης στάθηκε άτυχος αφού η μπάλα βρήκε στο δοκάρι.Έτσι το 45ο λεπτό μας βρήκε στα αποδυτήρια με 1-1.
2ο ημίχρονο και βρισκόμαστε μπροστά στο σκορ με 1-2 μετά από ένα γκολ – όνειρο- ποίημα του Δ.Ραπουσάι .Το παιχνίδι άνοιξε για τα καλά και από τις δύο ομάδες και έτσι είχαμε 2ο δοκάρι του Β.Μαρτέκα ,γκολ για εμάς που ακυρώθηκε ως οφ-σαιντ και καλές φάσεις και με άλλους παίχτες μας.Βέβαια και οι αντίπαλοι δεν έμειναν με σταυρωμένα χέρια,μας πίεσαν αρκετά,είχαν φάσεις που μας καρδιοχτύπησαν αφού προς το τέλος του αγώνα βρίσκονταν συχνά στην περιοχή μας με τον ένα ή τον άλλο τρόπο.Τέλος καλό όμως , όλα καλά και το τρίποντο δικό μας και 7η θέση στον πίνακα με 14 πόντους.
Πολλά μπράβο λοιπόν σε όλους, ποδοσφαιριστές και προπονητές.
Εντός έδρας την επόμενη εβδομάδα με τον Ισθμιακό.
Παπασημάκης,Κουίνης,Φιλιππάκης,Ρουτσάι,Γατσιόπουλος Κ,Γατσιόπουλος Α,Ραπουσάι,Τάφα,Μαρτέκας,Στέφης,Μαντάς
Αλλαγές:Τοψίδης,Ραυτόπουλος,Παπασημάκης Μ,Κουκουβίνος
Δημοσίευση:Ροτζιώκος Σωτήρης