Επιστροφή στις νίκες λίγο πριν το τέλος και της φετινής,πετυχημένης 100% χρονιάς,με 2-1 απέναντι στον Τενεάτη.
Στο 1ο ημίχρονο μείναμε από το 7ο λεπτό με 10 ποδοσφαιριστές λόγω αποβολής του Π.Παπασημάκη αλλά παρ’ όλα αυτά ανοίξαμε το σκορ με 1-0 και γκολ του Μαρτέκα.Παρά το γεγονός ότι ο αγώνας ήταν αδιάφορος βαθμολογικά ,οι 2 ομάδες κυνήγησαν το σκορ και ήρθε η σειρά του αντίπαλου να σημειώσει το 1-1.Δεν ‘εμεινε όμως έτσι η κατάσταση και το τελικό νικηφόρο 2-1 διαμορφώθηκε με γκολ του Τοψίδη.
Οδηγούμαστε στην επόμενη και τελευταία αγωνιστική την επόμενη εβδομάδα με τον Παμβοχαικό και το κλείσιμο της χρονιάς με 40 βαθμούς εφ΄όσον νικήσουμε δεν είναι καθόλου απίθανο.
Παπασημάκης,Κόρκας,Σούτη,Γατσιόπουλος,Ρουτσάι,Τάφα,Ραπουσάι,Μητσόπουλος,Μαρτέκας,Τοψίδης,Κουκουβίνος,
Αλλαγές:Εξαδάκτυλος,Καρζής,Μαντάς,Μαυρονάσιος
Δημοσίευση:Ροτζιώκος Σωτήρης